viernes, 20 de enero de 2017

El que el cos em demana

Sempre m'ha agradat la fruita, però últimament no me'n puc estar!! Al supermercat els ulls se me'n van darrera de la fruita i quan penso amb menjar tan sols en venen al cap fruites delicioses, com enyoro la síndria!!

En realitat, la nàusea continuada i els vòmits m'han llevat la gana. Quan arriba el moment de menjar és horrible, res m'apeteix i els gustos dels aliments no són els que recordo. M'esforço per menjar, però tan sols gaudeixo menjant amanides i fruites. El menjar calent em costa més.

Reconec que sempre he estat difícil amb l'alimentació, sóc bastant bàsica i no tinc un gran assortit de plats amb els quals, gaudeixi menjant.
La sort ha estat ser immune al Toxoplasma, de manera que puc menjar pernil salat i embotits.

A vosaltres també us passava?
Quins eren els vostres plats preferits durant l'embaràs?


Per @saidakn

-------------

Siempre me ha gustado la fruta, pero últimamente no la puedo evitar! En el supermercado los ojos se me van detrás de la fruta y cuando pienso con comida sólo me viene a la cabeza, frutas deliciosas, ¡como añoro la sandía!
En realidad, la náusea continuada y los vómitos me han quitado el apetito. Cuando llega el momento de comer es horrible, nada me apetece y los gustos de los alimentos no son los que recuerdo. Me esfuerzo para comer, pero tan sólo disfruto comiendo ensaladas y frutas. La comida caliente me cuesta más.
Reconozco que siempre he sido difícil con la alimentación, soy bastante básica y no tengo un gran surtido de platos con los que, disfrute comiendo.
La suerte ha sido ser inmune al Toxoplasma, por lo que puedo comer jamón serrano y embutidos.
¿A vosotras también os pasaba?
¿Cuáles eran buestros platos preferidos durante el embarazo?
Por @saidakn




No hay comentarios:

Publicar un comentario